1. Milyen garanciát vállaltok?

100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, így ki tudod próbálni a termékünket, és ha nem lennél maradéktalanul elégedett, az árát visszakapod.  (további információk az ÁSZF-ben)


2. Hogyan tudom nektek visszaküldeni?

Kérlek vedd fel a kapcsolatot velünk az info@theladystore.hu emailcímen vagy a +36 (20) 228 35 76-os telefonszámon és segítünk. Visszaküldést megelőzve kérjük a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted. A vásárlásodat igazoló e-számlát minden esetben elektronikus úton küldjük ki neked a rendelés során megadott emailcímre. Az elállás jogával a csomag kézhezvételétől számított 14 napig élhetsz.


3. Kit terhel a visszaküldés költsége?

Termék visszaküldése, a saját költségeden történik.


4. Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?

A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 15 napon belül, megjelölt bankszámládra a termék vételárát visszautaljuk.


5. Milyen terméket tudok visszaküldeni, annak milyen állapotban kell lennie, ahhoz, hogy visszavegyétek?

A visszaküldött termék nem lehet megrongált, vagy használt. Ha a termék kipróbálásra került, és csupán 10%-a lett felhasználva, akkor még visszajár a termék 100%-os vételára. 10%-ot meghaladó felhasználás esetén nem tudjuk visszautalni a termék vételárát, így a termék a költségeden újra kiszállításra kerül.


6. Mikor nem tudom nektek visszaküldeni a terméket?

A vásárlást követő 15-ik napon túl, illetve ha a fenti kritériumoknak nem felel meg a termék.


7. Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?

Kérlek írj nekünk levelet a info@theladystore.hu emailcímre, vagy hívj a +36 (20) 228 35 76-os telefonszámon és nagyon szívesen segítünk, ha lenne kérdésed.

Lásd továbbiakban az ÁSZF-et.