Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az Webáruház Birodalom Kft. (székhely: 1082 Budapest, Harminckettesek tere 6. 6. em. 6.), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Jelen szerződés hatályos és érvényes: 2018. március 14. napjától visszavonásig.

1. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Webáruház Birodalom Kft.
A szolgáltató székhelye: 1082 Budapest, Harminckettesek tere 6. A. ép. 6. em. 6.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@theladystore.hu
Cégjegyzékszáma: 01-09-296597
Adószáma: 25763962-2-42
Közösségi adószáma: HU25925443
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Budapesti Törvényszék Cégbírósága
Adatvédelmi nyilvántartási száma: Bejelentés folyamatban
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Webonic Kft.

2. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Az eladó honlapján található tartalom egy kötetlen kínálat az eladótól való vásárlásra. A megrendelés elküldésével a vevő a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja, és kötött ajánlatot tesz egy vételi szerződés megkötésére, amelyet a Szállító az e-mailes visszaigazolás által elfogad.

3. Megvásárolható termékek köre

Webshopunkban kozmetikai termékeket rendelhet a Vevő.
A termékoldalon megjelenő képek eltérhetnek a valóságtól, azok nem méretarányosak, legtöbbször illusztrációként szerepelnek.
A webáruházban megvásárolható termékek a webshopon keresztül rendelhetőek meg. Áraink bruttó árak, a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák.
Az árak nem tartalmazzák a házhozszállítás díját, erről a Szállítás pontban található bővebb információ.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4. Megrendelés és szállítás menete

a/Termékválasztás

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget. Az oldalon szereplő termékképek illusztrációk.

b/ A rendelés elküldése

Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra. Ezt követően töltse ki a számlázási és szállítási adatokat (az erre vonatkozó adatvédelmi tájékoztatóhoz kattintson ide)válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot (utánvétel, vagy közvetlen banki átutalás) és szállítási módot (futárszolgálat által). Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen jelen “Általános Szerződési Feltételek”-et is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezte után e-mailben igazoljuk vissza megrendelést és tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról.

c/ A rendelések feldolgozása

A rendelések maximum 2 munkanapon belül kerülnek feldolgozásra, amennyiben ez valamilyen oknál fogva (pl. készlethiány) nem lehetséges, az Üzemeltető azonnal tájékoztatja a Vevőt.

d/ Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén írjon az ügyfélszolgálatnak: info@theladystore.hu.

e/ Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van az utánvéttel történő fizetésre.

1 .Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

2. Banki átutalás esetén, a teljes vételár megérkeztét követő munkanapon tudjuk a terméket a futárszolgálatnak átadni kiszállításra.

3. Bankkártyás fizetés a www.simplepay.hu szolgáltatónál történik, sikeres fizetés után a terméket átadjuk a futárszolgálatnak. Sikertelen fizetés esetén a webáruház értesítést kap vásárlás megkísérléséről, így még aznap igyekszünk felhívni vásárlónkat, hogy a megfelelő fizetési mód felajánlásával a vásárlást gördülékennyé tudjuk tenni.

3.1 A vásárló elfogadja, hogy a Webáruház Birodalom Kft (székhelye: 1082 Budapest, Harminckettesek tere 6. A. ép. 6. em. 6.) által a www.theladystore.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

f/ Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a futárral a kiszállítás tervezett napján, amikor is a futár felhívja a vásárlót, vagy sms-ben jelzi a kiszállítás becsült időpontját.

5. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia/Jótállás

a/ Szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

b/ A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Minden esetben egyeztessen kollégánkkal e-mailben az info@theladystore.hu-n, hogy a termék visszavételezése zavartalanul működhessen. Sajnos nem áll módunkban a székhelyünkre feladott csomagokat átvenni. A termék visszaküldése 1094 Budapest, Angyal utca 14-be történik. Személyes átvételre, személyes cserére nincs lehetőség, ezért kérjük, hogy e-mailben előre jelezze, hogy kollégánk a leggyorsabban tudjon segíteni a termék visszaküldésében. Minden elektronikus termékünkre fél év garanciát vállalunk. Ha a termék, amit a vásárló visszaküldött javításra/cserére szorul (elektromossággal működő eszközeink esetén) megállapításra kerül, hogy nem sérült, vagy nem szorul javításra, a visszaküldés költségét a vásárlót terheli. Visszaküldés költségei alatt minden olyan Webáruház Birodalom Kft-t terhelő költséget értünk (beleértve a székhelyünkre/telephelyünkre történő szállítást, újra szállítást a vásárlónak, beszállítótól a telephelyünkre/székhelyünkre történő szállítást, banki tranzakciós költségeket, stb.).  A sérülés/javítással kapcsolatos visszajelzés a forgalmazó részéről irányadó, melyet e-mailben megküldünk a vásárló részére. A költségekről számlát állítunk ki, aminek a kifizetése után küldjük vissza a tévesen hozzánk küldött terméket.

c/ Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül jóváírni.
Elállási szándékát kérem jelezze nekünk ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy írásban. Kérhet cserét vagy jóváírást. Eladó kizárólag bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes jóváírást a vásárló részére foganatosítani. A sérült csomagolású termék nem értékesíthető új termékként, így azt nem áll módunkban visszavenni. A bontatlan, sérülésmentes áru értékét jóváírjuk Önnek az áru beérkezését követő 14 napon belül vagy a megbeszéltek alapján másik terméket küldünk. A visszaküldött áru postaköltségei a vásárlót terhelik, amennyiben árucsere történik, a csereáru postaköltségeit az eladó állja. Az árut mint normál csomagot küldjék vissza. A webáruházban kizárólag új, bontatlan termékek kerülnek értékesítésre.
A termékoldalon vállalt elégedettségi garancia nem azonos a vevőt megillető elállási joggal. Kereskedő vállalja, hogy amennyiben megrendelő nem elégedett a kézhez kapott termék(ek)kel, a megrendelő kérhet cserét, vagy jóváírást, bontatlan, hiánytalan csomagolású termék nélkül is. Ezen jogát az áru átvételétől számított 2, azaz kettő napig gyakorolhatja és kérheti írásban, vagy telefonon a cserét, vagy jóváírást. Az árut nem kell visszaküldeni (ugyanis csere-szállítás esetén a cserét az eladó intézi). A kettő munkanap lejártával megrendelő továbbra is élhet a fentebb részletezett elállási jogával az áru átvételétől számított 14 napig, ám ekkor Eladó már kizárólag bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére jóváírni.
Az értékesítő követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.  Jóváírás esetén a vásárló a megrendelése értékével megegyező váráslói kupont kap, amit az elállás kezdetétől számított 1 hónapig tud felhasználni.  1 hónap letelte után, ha a vásárlás összegét nem vásárolta le webáruházunkban, vagy a kupon még tartalmaz elkölthető pénz-keretet, a értékesítő vásárló kérésére visszautalja bankszámlájára fennmaradó összeget.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Amennyiben megrendelő postai utánvéttel kéri a szállítást, de a terméket nem veszi át, eladó jogosult a csomagolást és a postai költséget, valamint kezelés költségét (bruttó 1500 Ft/alkalom) megrendelőre terhelni. Továbbiakban az értékesítő (Webáruház) fenntartja a jogot, hogy a vásárló újra leadott megrendelése esetén egyoldalúan a fizetési módot banki átutalásra módosítsa, így megbizonyosodva arról, hogy a kifizetés megtörténik, és nem kell ismételten visszavételeznie a csomagot csomag át nem vétele esetén.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
A szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

d/ Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új „ tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

A fogyasztó az ajánlott napi használati mennyiséget ne lépje túl, a termékeket ne keverje, napon belül ne használja többször
A termék fénytől és nedvességtől védve, kisgyermekek elől elzárva tartandó.
A termékek nem helyettesíti az orvosi szintű fogorvosi kezelést.
A termékek használata ellenjavallott az összetevőkkel szembeni túlérzékenység és allergia, valamint terhesség esetén.
Minden esetben kérje ki kezelőorvosa, gyógyszerésze véleményét a termék fogyasztásával kapcsolatban.
A termék forgalmazóját (Webáruház Birodalom Kft.) semmilyen felelősség nem terheli a termék az előírtak, vagy nem az előírtak szerint történő fogyasztását követő bármilyen mellékhatás, okozott kellemetlenség esetén, vagy közvetlenül/követett módon a termék helytelen fogyasztására visszavezethető rosszullét/baleset/betegség kialakulása esetén, ugyanis azok esetleges jelentkezésére eladó a fogyasztó figyelmét felhívta és a vásárlást megelőzően (az ÁSZF [melynek jelen Felelősségi nyilatkozat is része] elfogadásával) a fogyasztó azokat elfogadta.

Hello. Add your message here.
Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelésekre!